czwartek, 4 czerwca 2015

Lemoniada pietruszkowa




Gdy pierwszy raz wypiłam tą lemoniadę, byłam zaskoczoną smakiem i niesamowitym orzeźwieniem.
Natrafiłam na nią w pewnej knajpce we Wrocławiu i jak tylko wróciłam do domu, musiałam ją odtworzyć. Odtąd robię ją bardzo często. Rewelacyjnie orzeźwia, więc jest idealna na upały.

Składniki na  3 szklanki:

  • 600ml wody mineralnej
  • 1 duży pęczek natki pietruszki
  • 1 łyżka stewii lub ksylitolu ew. cukru
  • sok z 1 dużej cytryny lub 2 małych

Natkę opłukujemy i odcinamy łodyżki. Wrzucamy listki do blendera, dodajemy stewię, sok z cytryny i połowę wody. Miksujemy, aż natka będzie mocno rozdrobniona, następnie uzupełniamy resztą wody. Próbujemy i w zależności od upodobań, doprawiamy jeszcze stewią lub sokiem z cytryny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kliknij "Starsze posty", aby zobaczyc pozostałe przepisy.